dissabte, 8 de març del 2008

Na Mesa de Frades com a Tânia Oléiro



sou eu, admirado desta voz que vem do fundo do coração. Não conheço o nome do guitarrista.

divendres, 7 de març del 2008

tribut al fado




He trobat aquest document al yotube del senyor Manuel Silvestre

dijous, 6 de març del 2008

Ofélia



Fa uns dies que aquest post es deia Nova prova de Ofélia. Això era perquè vaig estar aprenent a penjar cançons el bloc, amb unes indicacions que en part eren en anglès i anava força perdut. En Pau em va introduir en aquest tema i li estic agraït.
A poc a poc anirem aprenent. Espero.........


 A hores d'ara -maig de 2020- el servidor on estaven els audios d'aquest blog, ja no funcionen. Ho anem solventant a poc a poc molts cops amb el sound cloud
Aqui us en deixo una mostra


dilluns, 3 de març del 2008

névoa

diumenge, 2 de març del 2008

ja tinc saudades de tornar-hi


la colla a la porta de Mesa de Frades

dijous, 21 de febrer del 2008

me'n vaig a Lisboa




d'aqui a vuit hores me'n vaig a Lisboa...........