sou eu, admirado desta voz que vem do fundo do coração. Não conheço o nome do guitarrista.
dissabte, 8 de març del 2008
divendres, 7 de març del 2008
dijous, 6 de març del 2008
Ofélia
Fa uns dies que aquest post es deia Nova prova de Ofélia. Això era perquè vaig estar aprenent a penjar cançons el bloc, amb unes indicacions que en part eren en anglès i anava força perdut. En Pau em va introduir en aquest tema i li estic agraït.
A poc a poc anirem aprenent. Espero.........
A hores d'ara -maig de 2020- el servidor on estaven els audios d'aquest blog, ja no funcionen. Ho anem solventant a poc a poc molts cops amb el sound cloud
Aqui us en deixo una mostra
dilluns, 3 de març del 2008
diumenge, 2 de març del 2008
dijous, 21 de febrer del 2008
Subscriure's a:
Missatges (Atom)

