dilluns, 1 d’abril del 2013

Ritz Club *Miguel Ramos*

Com us deia l'octubre passat, vaig conèixer Miguel Ramos quan va venir a Barcelona acompanyant Sandra
Correia al restaurant Lisboa de la nostra ciutat.

La viola de fado a les seves mans queda vençuda i mostra tots els secrets que el Fado necessita per ser-ho, però quan ens mostra la seva veu i el seu "jeito" com a cantador, hem de rendir-nos i deixar-nos embalar per aquesta veu profunda que posseeix tot allò que el Fado demana.


Així que us deixo amb aquesta mostra que l'amic João Costa ens ha penjat a la xarxa.

Voltei amor

Vasco de Lima Couto / Jorge Barradas

 

Voltei amor
Voltei àquele beijo
Que resolveu a hora da partida
E àquele doce encanto do teu rosto
Onde encontrei a morte que dá vida

Voltei amor
Para te dar o que é preciso
Nesta maré de sol e mar violento
E porque me doía de fugir
Ter de ficar e de partir
Sem conhecer teu corpo que eu invento

Voltei amor
Voltei porque me deram
Lugar no tempo, para te esperar
Para ser um dos poemas do teu sonho
Quando a noite se der às mãos do luar
Fiquei amor
A cama já está feita
Nas raízes perdidas do teu nome
Dá-me a ternura, amor
Esquece o teu silêncio, amor
Perfuma a noite e mata a minha fome.
 
 
letra tirada do blog fadosdosfado