divendres, 14 de març del 2014

Parabéns Dona Celeste

Donar-li els meus sentits parabéns  a aquesta enorme fadista que avui compleix 91 anys i encara ens delicia amb els seu fado. Com diu l'amic Américo és per quedar-se de pedra escoltar-la cantar, i a mi que vaig tenir l'oportunitat de compartir taula amb ella fa uns anys em va meravellar el seu tarannà i la manera de prendre's la vida. Un deu per aquesta extraodinària persona.
Obrigado i moltes felicitats Celeste!!!! 

Al Café Luso any 2008


Del canal de Youtube de mariaantoniamendes una Lágrima a la fresca de la Rua dos Remédios a la Mesa de Frades, acompanyada de Pedro de Castro i Marco Oliveira.


Amália Rodrigues / Carlos Gonçalves Cheia de penas... cheia de penas me deito E com mais penas... com mais penas me levanto No meu peito... já me ficou no meu peito Este jeito... o jeito de te querer tanto Desespero... tenho p'ra meu desespero Dentro de mim... dentro de mim um castigo Não te quero... eu digo que te não quero E de noite... de noite sonho contigo Se considero... que um dia hei-de morrer No desespero... que tenho de te não ver Estendo o meu xaile... estendo o meu xaile no chão Estendo o meu xaile... e deixo-me adormecer Se eu soubesse... se eu soubesse que morrendo Tu me havias... tu me havias de chorar Por uma lágrima... por uma lágrima tua Que alegria... me deixaria mata